Een veranda voor bedrijven of horecazaken
Ook voor ondernemingen en horeca kan een veranda of uitbreiding van de winkel of de zaak een commercieel interessante oplossing zijn. Een veranda voor bedrijven of horecazaken biedt enkele specifieke voordelen. Wat kan een veranda bijbrengen aan bedrijven of horecazaken?
Een veranda voor bedrijven of horecazaken
Voor heel wat cafés en restaurants is een veranda erg comfortabel als het buiten nog te koud is voor een terras. De klanten zitten droog en beschut voor de wind, maar kunnen volop genieten van het zicht naar buiten. Het is de favoriete hobby van heel wat Belgen, vanaf er een beetje zon is. Dan gaan we met z’n allen de hort op, om plaats te nemen op een terrasje. Ook wanneer het buiten nog frisjes is, of wanneer er een briesje staat.
Dan komt een veranda, een uitbouw of een aanbouw in glas bijzonder van pas. De klanten zitten uit de wind, in de zon. En het geeft een knusse, gezellige indruk. Daarom zit een veranda altijd sneller vol met klanten. En een veranda met grote ramen heeft altijd een extra troef: als passanten zien dat er volk zit, is men sneller geneigd om halt te houden in jouw zaak.
Een veranda op maat van jouw winkel, praktijk of horeca-onderneming
In het onderstaande fragment bespreekt Danny Thaens van SDS Veranda de voordelen van een veranda voor horecazaken. Voor een voorbeeld van een geslaagde uitbreiding voor een horecazaak kan je de horeca veranda van restaurant de Bakermat in Ninove bekijken. Ook andere bedrijven hebben baat bij een mooie uitbreiding met een veranda, zoals autogarages, dokters- en tandartspraktijken,…
Meer weten over de commerciële troeven van een veranda voor jouw zaak? Contacteer SDS Veranda voor meer informatie.